Friday, December 10, 2010

aku bebas..hooyeah hooyeah !! ;)

haha..sekarang ni aku dah bebas..dah tak payah bagun awal-awal pagi,dah tak payah gosok baju tiap-tiap malam isnin,dah tak payah pakai seluar jeans hijau lumut lagi,dah tak payah pakai baju kemeja warna putih lagi,dah tak payah jerut leher aku dengan tie lagi,dah tak payah pikul beg kat belakang badan lagi,dah tak payah........... *hoii !! brape banyak kau punya tak payah ha?? huhu...so paham-paham jelah yang zaman persekolahan aku dah tamat !! yeahh !! bakal menginjak usia 18 tahun tak lama lg..ergg !! janik,,kau getting older lah sayang..bhahaha.. =D  alhamdulillah,,akhirnya aku selesai jugak menduduki peperiksaan keramat aku (SPM).. just tunggu result jelah janik oii.. :p

p/s : even aku dah bebas,,or aku dah jaoh dari kaurang...jgn lah lupe kt aku ye...sematkataksrimalaysia !! ;)

No comments:

Post a Comment