Monday, January 17, 2011

hilang ? lesap ? ghaib ? HAHA ! :D

walawey !! cuba kaurang tengok date new entry aku ni....and then kaurang tengok pulak date entry sebelum ny... HAHA ! gila lama aku tak update belogg aku ni kan ?? ape cite pun aku taktau... okeyy lah,,actually aku dah start kerja dekat kulai...why KULAI ?? jauh ke ? giffy aku lagi jauh cari keje...nun di SHAH ALAM sana tuhh tinggalkan aku sesorang kat sini.. :(  hehe...heyy !aku stay dengan abah aku lah..dia yang apply kan job ni untuk aku.. aku kerja dekat Kentucky Fried Chicken.. :) grr~ bertambah gemok lah aku asyik makan ayam je... :p  thats why lah aku dah lama tak buat entry baru... busy cari DUET..nafkah untuk anak bini.. *ape kau merepek ha janik ? huhu..whteva lah...orang kata,,angan-angan biar tinggi...tak ke gituu ?? ;) okeyy lah..dah takde ape nak story sebab aku taktau nak type ape dah....
k , chaw !

p/s : selalu lah keep in touch dengan aku ! tengss yaw... :)

No comments:

Post a Comment